شناسهٔ خبر: 33186 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

صالحی در مراسم ورود نخستین هواپیمای برجامی مطرح کرد؛

خرید هواپیما پاسخ سال‌ها مذاکره با قدرت‌های جهانی بود/ اتفاقی بسیار مبارک هم برای دولت و هم برای ملت/ نویدی برای ورود ۹۹ فروند ایرباس در ماه‌های آینده

ورود معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ورود نخستین هواپیمای ایرباس به کشور را دستاورد سالها مذاکره و توافق ایران با قدرتهای جهانی خواند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه مراسم تحویل مراسم نخستین ایرباس مسافربری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: ورود این هواپیما دستاورد سالها مذاکره و توافق ایران با قدرتهای جهانی است که هم برای دولت و هم برای ملت اتفاقی بسیار مبارک است.

وی ادامه داد: ایران سال ها از خرید هواپیماهای نو محروم شده بود اما امروز و با گذشت یک سال و چند ماه از برجام این مشکل بزرگ حل و مسیر هواپیماهای نو به کشور باز شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ممنوعیت خرید هواپیما به طور کامل رفع شده است و امروز شاهد حضور اولین هواپیمای خریداری شده هستیم که می تواند نوید ورود ۹۹ فروند هواپیمای ایرباس را در ماه های آینده داشته باشد. /

نظر شما