شناسهٔ خبر: 33191 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پزشکیان در مراسم ورود نخستین هواپیمای برجامی مطرح کرد؛

دستاوردهای بزرگی پس از برجام به دست آوردیم/ با توسعه ایران دشمنان خود را خوار می‌کنیم

ورود نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تلاش‌های تیم مذاکره کننده در موفقیت ایران در گفتگو با دنیا و ورود نخستین ایرباس ۳۲۱ به ایران، گفت: امیدوارم همه کسانی که در برجام تلاش کردند و هم کسانی که در راه توسعه ایران تلاش می‌کنند موفق باشند و ما با قدرت بتوانیم راه را پیش ببریم و دشمنان خود را خوار کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم ورود نخستین هواپیمای ایرباس که با حضور وزیر راه و شهرسازی و هیاتی از کشور فرانسه در فرودگاه مهرآباد تهران انجام شد، گفت: اگر تلاش‌های ایران در گفتگو با جهان نبود و ما اگر گفتگوی برجام را انجام نمی‌دادیم امروز به نتایجی که دست یافته‌ایم دست نمی‌یافتیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر راهی را که با گفتگو باید طی می‌کردیم بدون گفتگو طی می‌کردیم امروز به نتیجه نمی‌رسیدم. اگر راهی را که بدون گفتگو طی می‌شد را مقداری در ذهنمان حلاجی و بررسی می‌کردیم آن وقت بود که می‌فهمیدیم چه دستاوردهای بزرگی را به دست آورده‌ایم.

پزشکیان گفت: امیدوارم همه کسانی که در برجام تلاش کردند و هم کسانی که در راه توسعه ایران تلاش می‌کنند موفق باشند و ما با قدرت بتوانیم راه را پیش ببریم و دشمنان خود را خوار کنیم.

گفتنی است، نخستین ایرباس ۳۲۱ با تلاش‌های دولت یازدهم و با همراهی و رایزنی‌های گسترده وزیر راه و شهرسازی و قائم مقام وی در امور بین الملل امروز ۲۳ دیماه وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد. /

نظر شما