شناسهٔ خبر: 33244 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خط‌کشی ۱۵۰۰ کیلومتر راه در زنجان

جواد یوسفی معاون راهداری مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان زنجان از خط کشی بالغ بر۱۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، جواد یوسفی، معاون راهداری مدیر کل با اعلام این خبرتصریح کرد: ازابتدای سال جاری تا کنون  ۲۲۲کیلومتر خط کشی گرم  به طور۱۰۰درصد و بالغ بر۱۳۰۰ کیلومتر خط کشی سرد در دست اقدام است که مرحله اول آن به اتمام رسیده و درفازدوم با ۴۰ درصد پیشرفت دردست انجام است.

معاون راهداری مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان با اشاره به نبود دید کافی در برخی نقاط از راه‌های استان عنوان کرد: خط کشی، میزان ایمنی و دید در شب رانندگان را تا حد زیادی افزایش می‌دهد و سبب هدایت آنها در مسیر خود می‌شود. همچنین استفاده از رنگ‌های دو جزئی برای اطلاع‌رسانی و پیش آگاهی هرچه بهتر به رانندگانی که در این محورها  تردد دارند انجام می‌شود  تا مسیر تعیین شده خود را سریع‌تر انتخاب کنند.

وی یادآورشد: این خط کشی‌ها در آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان – تبریز وهمچنین راه‌های اصلی، فرعی وروستایی استان انجام گرفته است.

نظر شما