شناسهٔ خبر: 33246 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد:

افزایش رفع تصرفات اراضی ملی در هرمزگان

رفع تصرف مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از افزایش رفع تصرفات پس از استقرار یگان حفاظت از اراضی ملی در این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، غلامحسین شیری در مراسم ترفیع درجه سرگرد نیکبخت فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی در استان هرمزگان افزود: از ابتدای امسال ۲۰۰ میلیارد تومان از اراضی ملی رفع تصرف شده است که نسبت به سال گذشته ۵/۲ برابر افزایش یافته است.

وی ابراز امیدواری کرد، با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته روند خلع ید اراضی دولتی از متصرفان با سرعت افزایش خواهد یافت و اراضی در اختیار دولت قرار خواهد گرفت.

سرهنگ عامریان معاون امنیتی انتظامی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن نیز در این مراسم به رفع تصرفات در هرمزگان اشاره کرد و گفت: رفع تصرفات در هرمزگان فراتر از انتظار بوده است.

وی حفاظت از اراضی در حریم شهرها اشاره کرد و گفت: حفاظت از این زمین‌ها بسیار حیاتی و دارای ارزش است که متصرفان چشم به آن دوخته‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد، با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد بتوان از تصرفات جلوگیری کرد.

سردار ملکی فرمانده انتظامی استان هرمزگان به انواع مأموریت‌های نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی مأموریت‌های مختلفی دارد که نیروهای زیادی برای انجام مأموریت می‌طلبد.

وی بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم با ورود به موضوع رفع تصرفات بتوانیم میزان رفع تصرفات اراضی ملی را افزایش دهیم.

گفتنی است، در پایان مراسم درجه سرهنگی به فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی در استان هرمزگان اعطا شد.

نظر شما