شناسهٔ خبر: 33269 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از امروز در استان گلستان صورت انجام می‌شود:

آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان بخش مسکن و ساختمان استان گلستان

آزمون مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد: زمان ثبت‌نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی از امروز یکشنبه ۲۶ دی‌ماه جاری هم‌زمان با سراسر کشور در استان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، محمود تیموری مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjeshserv.ir و سامانه دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان به آدرس www.inbr.ir برای ثبت‌نام در آزمون‌های مذکور اقدام کنند.

به گفته وی، مهلت ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در این آزمون‌ها نیز تا روز یکشنبه مورخ ۳ بهمن‌ماه امسال است.

تیموری به داوطلبان توصیه کرد که به دلیل محدودیت زمان ثبت‌نام، به تدریج تا پایان مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام اقدام کرده و ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی اظهار کرد: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران در روزهای پنجشنبه ۱۹ و جمعه ۲۰ اسفندماه سال ۹۵ توسط شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور که مجری برگزاری این آزمون‌هاست، برگزار می‌شود.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان افزود: رشته‌های عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، معماری (طراحی، نظارت و اجرا)، تأسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تأسیسات برقی (طراحی و نظارت) و نقشه‌برداری رشته‌هایی هستند که می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

نظر شما