شناسهٔ خبر: 33292 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان قزوین برگزار شد:

برگزاری نشست آموزشی ویژه مدیران شهری و اعضا ستاد بازآفرینی شهرستان آوج استان قزوین

جلسه نشست آموزشی ویژه مدیران شهری و اعضای ستاد بازآفرینی شهرستان آوج با حضور فرماندار شهرستان، شهردار آوج و رئیس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان و دکتر معززی مدیر اجرائی دفتر مسئله ایران و اندیشه ایرانشهری وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان مدرس دوره برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، رافع ناصری فر با اعلام این خبر گفت: تشریح مفهوم بازآفرینی شهری و نگاهی به پیشینه اقدامات انجام شده در حوزه بافت‌های ناکارآمد و سیاست‌های جدید دولت در این نشست توسط مدرس مطرح شد.

ناصری فر عنوان کرد: تشریح سیاست‌ها، راهبردها و چشم‌انداز سند ملی راهبردی احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های ناکارآمد از دیگر موضوعات بیان شده توسط دکتر معززی مدرس این نشست است.

رئیس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در این نشست سؤالات و مسائل مختلفی در حوزه‌های مربوطه از مدرس این جلسه صورت گرفته است که به تمام آن‌ها پاسخ داده شد.

ناصری فر گفت: این نشست در اجرای مصوبات ستاد بازآفرینی شهرستان آوج و در راستای برنامه‌های آموزشی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران جهت ارتقای سطح آموزش مدیران شهری و اعضای ستادهای بازآفرینی شهری برگزار شد.

رافع ناصری فر بیان کرد: برای شرکت‌کنندگان در این نشست آموزشی گواهی حضور توسط شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران صادر خواهد شد.

نظر شما