شناسهٔ خبر: 33347 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سه‌ماهه سوم امسال اتفاق افتاد:

افزایش چشمگیر روند فعالیت گروه نظارت عالیه اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی

ساخت و ساز بنا بر اعلام مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، روند فعالیت گروه نظارت عالیه این اداره کل در سه‌ماهه سوم امسال افزایش چشمگیر داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجتبی قادری گفت: یکی از حساس‌ترین تکالیف اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، نظارت مستمر بر ساخت‌وسازها از طریق گروه نظارت عالیه این اداره کل است.

وی افزود: در راستای اجرای ماده ۳۵ قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان در سال جاری با توجه به اهمیت موضوع و تأکیدات مجید شارقی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی، گروه نظارت عالیه فعالیت خود را تشدید و تقویت نموده به نحوی که طی دوماه گذشته نسبت به بازدید سرزده و موردی از بیش از ۲۸۳ مورد پروژه ساختمانی در شهرستان‌های مختلف به مجموع متراژ افزون بر ۱۶۰ هزار مترمربع اقدام شده است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی اضافه کرد: در همین رابطه رسیدگی و کنترل صلاحیت و ظرفیت مهندسین عضو سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان از دیگر اقدامات گروه نظارت عالیه در سال جاری بوده است که در راستای کنترل کیفی ساخت‌وسازها به صورت مستمر انجام می‌پذیرد.

نظر شما