شناسهٔ خبر: 33361 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

راویان معماری معاصر ایران-۱/ شهرک اکباتان؛ مدنیت معاصر معماری ایران

پوستر معماران در سلسله نشست‌هایی که تحت‌عنوان راویان معماری معاصر ایران تشکیل خواهد شد به نقد معماری و شهرسازی معاصر خواهند پرداخت. گفته می‌شود، نشست نخست با عنوان شهرک اکباتان؛ مدنیت معاصر معماری ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه گفتمان از سلسله گفتمان‌های نقد معماری و شهرسازی با عنوان راویان معماری معاصر ایران-۱؛ شهرک اکباتان، مدنیت معاصر معماری ایران با استناد به هشت روایت معتبر از شهاب‌الدین ارفعی، بهرام فریورصدری، سهراب مشهودی، سیروس باور، بهروز سرابندی، جواد مهدی‌زاده، حمیده امک‌چی و محمد کیمیاقلم در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

این نشست که چهارم بهمن‌ماه سال‌جاری، ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود با همکاری گروه شهرسازی جامعه مهندسان مشاور ایران، جامعه مهندسان شهرساز، فصلنامه اندیشه ایرانشهر، فصلنامه جستارهای شهرسازی تدارک دیده شده است.

دبیری این نشست را سعید سادات نیا برعهده دارد و و ارایه آثار نیز توسط بهروز مرباغی با همکاری نگار حاتم‌نژادیان، فرید توکلی، عرفان خسروی، فرشید رحیمی، کسری کاووسیان انجام می‌شود. اعضای پنل نیز شامل حسین سلطان‌زاده، سهراب مشهودی و جواد مهدی‌زاده هستند.

حضور برای علاقمندان در این نشست آزاد است و معماران و شهرسازان و همچنین علاقمندان می‌توانند چهارم بهمن ماه به سالن استاد جلیل شهناز در خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند. /

 

برچسب‌ها:

نظر شما