شناسهٔ خبر: 33383 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ارتقاء ایمنی تردد جاده‌ای انجام شد:

بازديد معاون راهداری کشور از شبکه راه‌ها و تجهیزات راهداری استان همدان

عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری و مدیر کل اداره ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای کشور از حوزه راه‌های  استحفاظی ، ماشین آلات ،ساختمان‌های اداری و راهدارخانه‌های استان همدان بازدید کردند.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از  روابط عمومی راه وشهرسازی استان همدان عبدالهاشم حسن‌نیا  و علی ناوی , طی این سفرشبکه راه‌ها ، تجهیزات وماشین آلات حوزه راه‌های استحفاظی استان  ، گردنه اسد آباد ، راهدارخانه ها و...را مورد بازدید و بررسی قرار داد .

معاون راهداری سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای کشور  با طی مسیرهمدان به سمت بیجارو محور همدان قزوین مشخصات راه‌های این محور را بررسی ودر راستای حفظ راه‌ها ؛ افزایش ایمنی ، شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و ایجاد سیستم روشنایی مناسب در این محور دستوراتی را صادر کرد .

حسن‌نیا هم چنین با عبور از محور همدان قزوین و اتوبان ساوه ، توصیه‌های لازم را برای بهسازی و ارتقا  کمی و کیفی راه‌ها این محورهای ارتباطی ارائه داد .

وی بر ضرورت تجهیز راهدارخانه‌ها در محورهای استان اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط جوی منطقه ، تمهیدات عملیات راهداری و تجهیز راهدارخانه‌ها درحوزه راه‌های استان ضروری و دارای اهمیت است .

معاون راهداری کشور ضمن کسب اطلاع از چگونگی اجرای مراحل انتقال زیرساخت‌های ابنیه فنی ، ماشین آلات و ساختمان‌های اداری فعالیت تلاشگران عرصه  راهداری و حمل‌ونقل استان را چشمگیر خواند.

در ادامه این سفر مدیر کل ماشین آلات و مدیریت بحران ستاد مرکزی نیز طی بازدید از محور همدان ملایر،شبکه راه‌ها ، تجهیزات راهدارخانه ها و ماشین آلات این شهرستان را مورد بازدید قرار داد .

علی ناوی ضمن بررسی وضعیت راهدارخانه‌های موجود و ارائه توصیه‌های لازمدر زمینه تجهیزات راهدارخانه‌ها ، در خصوص  ضرورت ایجاد یک واحد راهدارخانه در محور ملایر ، نهاوند دستورات لازم را برای احداث راهدارخانه در این مسیر صادرکرد .

وی در ادامه از محور همدان کرمانشاه و شبکه راهی گردنه اسدآباد بازدید و تجهیزات و ماشین آلات موجود در راهدارخانه‌های این محور را نیز مورد برررسی قرار داد.

یاد آوری می‌شود طی این بازدیدها  مدیر کل ، معاون راهداری و روسای ادارات راهداری شهرستان‌های استان ضمن ارائه گزارشات لازم در زمینه فعالیت‌ها ، و چگونگی امور قابل اجرا در حوزه راهداری و حمل ونقل در محورهای مختلف مسئولین را همراهی نمودند .

نظر شما