شناسهٔ خبر: 33438 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان خبر داد:

افتتاح ۱۳۸۰ واحد مسکن مهر استان گیلان در دهه فجر امسال

مسکن مهر رشت از ۵۱ هزار و ۴۱۱ واحد مسکن مهر استان گیلان تاکنون ۴۰ هزار و ۹۷۹ واحد تحویل متقاضیان شده و در مجموع ۱۰ هزار و ۴۳۲ واحد باقیمانده که در دهه فجر امسال ۱۳۸۰ واحد دیگر افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: با عنایت به سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی در تکمیل و اتمام ساخت واحدهای باقیمانده مسکن مهر، ۱۳۸۰ واحد دیگر مسکن مهر در استان گیلان در ایام فرخنده دهه مبارکه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود:‌ در سایت مسکن مهر رشت ۱۰۰۴ واحد آماده بهره‌برداری است که در آن امکانات روبنایی مانند مدرسه، مسجد و واحدهای تجاری وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در ادامه افزود: پروژه‌های مسکن مهر آماده افتتاح استان گیلان در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در بخش تعهدات دولت اعم از قراردادهای تفاهم‌نامه ۳ جانبه، ۴ جانبه، تعاونی و خودمالک است که از این میان در مجموع ۱۳۸۰ واحد در شهرهای رشت، آستانه، تالش، لنگرود، انزلی، لوشان و فومن و با هزینه‌ای بالغ بر ۹۳۲ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد: بهره‌برداری از این واحدها بتواند مشکل بخش زیادی از متقاضیان مسکن را رفع کند.

نظر شما