شناسهٔ خبر: 33456 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعلام جزئیات شرکت در جشنواره ساختمان‌های برتر استان قزوین

پوستر فرم‌ها و مدارک موردنیاز متقاضیان جهت شرکت در دومین جشنواره ساختمان‌های برتر استان قزوین منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی این اداره کل با اعلام این خبر گفت: کلیهٔ اشخاص حقیقی و حقوقی دست‌اندرکار در صنعت ساختمان اعم از مالکان، سرمایه‌گذاران، دفاتر یا شرکت‌های مهندسی طراحی، نظارت و سازندگان حقیقی یا حقوقی می‌توانند با ارائه مدارک و مستندات اعلام شده در مهلت مقرر، متقاضی شرکت در یک یا چند محور از بخش‌های جشنواره و در محدوده گروه‌های تعریف شده در سطح استان قزوین باشند.

حامد عبدالرزاقی در ادامه افزود: متقاضیان می‌توانند مدارک لازم جهت شرکت در محورهای معماری بیرونی (نما، حجم و جلوه‌های بصری)، معماری داخلی، کیفیت ساخت و رعایت مقررات ملی ساختمان و صرفه‌جویی در مصرف انرژی و سازگاری با محیط‌زیست را مطابق پیوست‌های ۱ تا ۴ دریافت نمایند.

وی با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت ساخت‌وساز و ایجاد انگیزه برای احداث ساختمان‌های ایمن و استاندارد از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است، بیان کرد: ایجاد فضای رقابت میان مهندسان و سرمایه‌گذاران صنعت ساختمان استان و آگاهی بخشی و حرکت در مسیر تحقق آرمان‌های حقوق شهروندی از دیگر اهداف مورد نظر در این جشنواره است.

رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی راه و شهرسازی یادآور شد: در پایان جشنواره با قضاوت جمعی از داوران برتر کشور که دارای سوابق ارزنده در حوزه برگزاری مسابقات تخصصی ساختمان می‌باشند از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

گفتنی است متقاضیان جهت دریافت فرم‌های مربوطه می‌توانند از لینک‌های زیر اقدام نمایند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۸۲۰۳۳۰-۰۲۸ تماس حاصل فرمایند.

نظر شما