شناسهٔ خبر: 3346 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

توضیحات مدیرعامل شهر پرند درباره قیمت نهایی مسکن مهر؛

فهرست قیمت‌های نهایی مسکن مهر پرند / کسر جریمه تاخیر پیمانکاران از هزینه نهایی واحدها

باران هاشم‌زهی مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند از مشخص شدن قیمت‌های نهایی برخی پروژه‌های مسکن مهر و نحوه تعیین قیمت واحدهای پروژه کیسون خبر داد و گفت: پرند نخستین شهری است که جریمه تاخیر در واگذاری پروژه‌ها را از قیمت تمام شده واحدهای متقاضیان کم می‌کند.

باران هاشم‌زهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره اعلام قیمت‌های جدید چند پروژه مسکن مهر شهر جدید پرند اظهار کرد: در سامانه اطلاع‌رسانی شهر پرند قیمت نهایی ۳۰ پروژه اعلام شد. یکی از پروژه‌های بارگذاری شده کیسون است که هیچ افزایش قیمتی در آن اعمال نشده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند ادامه داد: در قرارداد کیسون اعلام شده که قیمت تمام شده ساخت هر واحد متری ۳۰۳ هزار تومان است و پیش‌بینی شده در هر سال نرخ تورمی که بانک مرکزی برای همان سال اعلام می‌کند در قیمت‌ها لحاظ شود. البته در برخی موارد هم مردم درخواست اعمال تغییراتی در مشخصات فنی پروژه‌ها دارند؛ به عنوان مثال متقاضی نصب نرده در طبقه هم‌کف یا افزودن سرامیک به کف منزل هستند که این موارد در محاسبات اعمال شده است.

وی به دو شرط مهم هم اشاره کرد و گفت: نخست اینکه متقاضیان باید برای تسویه حساب دفترچه‌های اقساط خود را از بانک تحویل بگیرند. دوم اینکه جریمه تاخیر در واگذاری پروژه‌ها توسط پیمانکار به نفع مردم از حساب‌شان کسر شده است و پرند نخستین شهری است که این اقدام را به نفع مردم عملیاتی کرده است.

شرکت عمران شهر جدید پرند قیمت‌های جدید چهار پروژه مسکن مهر این شهر را با نام‌های کیسون، نوآوران اسکان قم،توسار ۱ و آبادگران ری‌نو را مطابق جداول زیر اعلام کرده است:

قیمت نهایی پروژه‌آبادگران ری نو

متراژ و شرایط واحدقیمت (ریال)
 بدون انباری ۷۴.۹۶۱۹۴,۹۳۵,۳۳۸
 با انباری ۷۴.۹۶۲۰۲,۸۸۹,۷۹۸
 بدون انباری ۷۵.۰۳۱۹۷,۱۱۸,۲۹۰
با انباری ۷۵.۰۳۲۰۱,۳۶۵,۵۰۲

قیمت نهایی پروژه‌های کیسون

متراژ مفیدقیمت واحد (ریال)
۷۱.۷۴۳۰۸,۸۵۹,۸۷۱
۷۵.۱۳۳۲۹,۹۹۲,۷۵۸
۸۶.۲۸۳۹۷,۹۹۰,۲۷۳
۵۷.۲۱۲۲۰,۳۱۵,۵۰۵
۷۵.۱۳۳۳۰,۶۷۲,۵۹۰
۸۶.۲۸۳۹۸,۷۱۸,۶۶۵

قیمت نهایی پروژه‌ توسار ۱

قیمت۲۶۶,۴۳۵,۸۹۹

قیمت نهایی نوآوران اسکان قم

قیمت۲۲۶,۶۰۰,۰۴۵

برچسب‌ها:

نظر شما