شناسهٔ خبر: 33481 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صبح امروز روی داد:

آخرین وضعیت آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران/ ۱۰ ایستگاه آتش نشانی درمحل حضور دارند/ حادثه پلاسکو تلفات نداشته است

پلاسکو سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به وقوع حریق در مجتمع پلاسکو گفت: ۱۰ ایستگاه آتش نشانی درمحل حضور دارند و مشغول عملیات هستند. آتش سوزی از طبقات نهم و دهم شروع شده و تمام ساختمان را فراگرفته ولی خوشبختانه با وجود اینکه کارگران شبکار نیز در مجتمع کار می‌کنند گزارشی از تلفات جانی این حادثه دریافت نشده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی  اعلام کرد: دقایقی پیش ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری طعمه حریق شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵، ایستگاه‌های مختلفی با تمام تجهیزات به محل اعزام و عملیات اطفای حریق آغاز شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: اعزام آتش نشانان ۴ ایستگاه به همراه دو خودرو نردبام و تشک نجات به محل آتش سوزی ساختمان پلاسکو انجام شده و کار اطفا حریق آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وقوع حریق در مجتمع پلاسکو در یک ساعت قبل عنوان کرد: ۱۰ ایستگاه آتش نشانی درمحل حضور دارند و مشغول عملیات هستند. آتش سوزی از طبقات نهم و دهم شروع شده و تمام ساختمان را فراگرفته ولی خوشبختانه با وجود اینکه کارگران شبکار نیز در مجتمع کار  می‌کنند گزارشی از تلفات جانی این حادثه دریافت نشده است.

ملکی با بیان اینکه حادثه تحت کنترل است و تا دقایقی دیگر آتش به طور کامل اطفا می شود، افزود: خطر گسترش آتش سوزی وجود ندارد.

به دلیل گستردگی شعله‌ها پلیس راهور در محدوده خیابان جمهوری، چهارراه استانبول و خیابان سعدی محدودیت ترافیکی اعمال کرده است.

نظر شما