شناسهٔ خبر: 33489 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن مطرح کرد:

واگذاری‌ اراضی زمین شهری در جهت توسعه خدماتی و گردشگری استان یزد

سلیمانیان در سفری که معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن به استان یزد داشت به تحقق بخشی در جهت توسعه بخش های خدماتی، گردشگری ،رفاهی و درمانی و همچنین رفع موانع و تسریع در واگذاری اراضی زمین شهری پرداخته شد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد دکترسلیمانیان در حاشیه این سفر گفت : باتوجه به مصوباتی که داخل هئیت مدیره سازمان ملی و زمین ومسکن داشتیم برای ارتقای درآمد استان‌ها،مطابق برنامه‌ای که مصوب شده بود تصمیم گرفته شد که تعدادی از اعضای محترم هئیت مدیره و معاونین سازمان به عنوان معین استان‌ها مسائل و مشکلات را رفع و این محدویت‌ها را بررسی کنند.

 معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن افزود: بنده توفیق داشتم که معین یزد باشم و مسائل و مشکلاتی که در زمینه املاک و حقوقی  در استان وجود دارد را  از نزدیک  مشاهده و طی نشستی  در جهت رفع آن با مشورت مسئولین استانی اقدام نمائیم.

 نماینده معین استان در سازمان ملی  زمین و مسکن خاطر نشان کرد : به دلیل وسعت اراضی و گستردگی اين استان دارای معایب و مزایایی می‌باشد که  به نظر می‌رسد محدودیتی در واگذاری و نیازهای استان وجود نداشته باشد تا در جهت رشد و توسعه استان در زمینه‌های خدماتی، رفاهی، درمانی و گردشگری  انتظارات مسئولین استانی را برآورده سازد.

 وی افزود: طی نشستی که مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان یزد با هئیت همراه داشتیم راهکارهایی اندیشیده شد که بخشی را در اینجا مجوز کار قرار دادیم و بخشی دیگری را در تهران بصورت فوق‌العاده در هئیت مدیره با مجوز معاونت محترم برطرف شود.

 سلیمانیان در خصوص نتایج این سفر گفت : باتوجه به بحث‌ها و نکاتی که اشاره شد، من فکر می کنم سفر خیلی خوبی بود و نتایج خوبی برای استان و سازمان رقم خواهد خورد و با عنایت به وسعت اراضی استان و همچنین شناسایی آن‌ها را کار دشواری دانست که از مدیرت املاک و حقوقی به دلیل تلاش‌هایی که در جهت رفع این موارد با این امکانات محدود را کشیدند قدردانی کردند.

نظر شما