شناسهٔ خبر: 33496 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام عملیات راهگشایی روستای مازگر/ برگزاری جلسه راه‌اندازی تصفیه خانه مجتمع مسکونی کوهسار

راهگشایی سرپرست اداره راه وشهرسازی کلیبراز برگزاری جلسه هماهنگی و توافق شروع عملیات راهگشایی روستای مازگر به شبخانه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان آذربایجان شرقی، نصراله طاهر کلوانق، سرپرست راه و شهرسازی کلیبر اظهارکرد: با عنایت به هماهنگی‌های قبلی جلسه‌ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار کلیبر، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان و مدیریت ساخت و توسعه اداره کل راه و شهرسازی استان و رئیس اداره محیط زیست شهرستان در محل فرمانداری کلیبر تشکیل شد.

در این جلسه  معاون استاندار بر جلوگیری از تخریب جنگل‌ها و مناطق حفاظت شده کلیبر در عملیات راهگشایی مازگر به شبخانه تاکید کرد.

 در ادامه مدیران کل ادارات به توجیه مسائل فنی و زیست محیطی عملیات راهگشایی فوق الذکر پرداختند و پس از بحث و بررسی توافق به عمل آمد که عملیات راهگشایی مسیر ارتباطی روستاهای مذکور آغاز شود.

در پایان مقرر شد فرماندار شهرستان و ادارات راه و شهرسازی و محیط زیست شهرستان به عنوان مجموعه بازرسی برعملیات راهگشایی نظارت کنند.

همچنین سرپرست اداره راه وشهرسازی کلیبرگفت: جلسه راه اندازی تصفیه خانه مجتمع مسکونی کوهسار و بررسی مشکلات ساکنین مجتمع برگزار شد.

وی اظهار کرد: با نظرکارشناسان اداره کل و عنایت به تکمیل ۸۰ درصد تجهیزات تصفیه خانه مجتمع مسکونی کوهسار تلاش داریم با تکمیل ۲۰ درصد بقیه پس ازتامین اعتبار، تصفیه خانه راه ‌اندازی شود.

در پایان جلسه با حضور فرماندار از چندین واحد مجتمع بازدید و از نزدیک مشکلات محوطه‌سازی و پرداخت اقساط بدهی ساکنین مورد بررسی قرار گرفت. 

 

نظر شما