شناسهٔ خبر: 33517 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون اول رئیس جمهور:

همه امکانات دولت برای نجات حادثه دیدگان پلاسکو بسیج شود

پلاسکو معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: همه امکانات دولت در کنار ملت است و با همه توان و با همکاری نیروهای مسلح و سایر نیروها همه بسیج می‌شوند تا آواربرداری صورت بگیرد و تا آنجا که ممکن است افراد گرفتار نجات پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اسحاق جهانگیری معاون اول و نماینده رئیس‌جمهور در حاثه پلاسکو دقایقی پیش در محل حادثه حضور یافت و سید حسین هاشمی استاندار تهران نیز وی  را در این بازدید همراهی می‌کند.

اسحاق جهانگیری در این رابطه  گفت: حادثه بسیار تلخ و با تالمی صورت گرفته است. در این حادثه ساختمان پلاسکو دچار آتش‌سوزی شد و بعدا پس از چند ساعت این ساختمان فرو ریخت.

او با بیان اینکه تعدادی از هم‌وطنان‌ و تعدادی از نیروهای آتش‌رسانی و امدادرسانی در این حادثه گرفتار شده‌اند، اظهار داشت: همه امکانات دولت در کنار ملت است و با همه توان و با همکاری نیروهای مسلح و سایر نیروها همه بسیج می‌شوند تا آواربرداری صورت بگیرد و تا آنجا که ممکن است افراد گرفتار نجات پیدا کنند.

او با بیان اینکه تمامی بیمارستان و اماکن پزشکی در حالت آماده‌باش قرار دارند تا از امکانات آنها استفاده بشود، تصریح کرد: امیدواریم پس از عبور از مرحله اول این بحران، به مسائل مشابه این ساختمان رسیدگی شود. بالاخره باید این نکته روشن شود که چرا آتش‌سوزی منجر به فروپاشی شده است.

نظر شما