شناسهٔ خبر: 33555 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

واگذاری اراضی زمین شهری در جهت توسعه خدماتی و گردشگری استان یزد

جلسه در سفر معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن به استان یزد به تحقق بخشی واگذاری اراضی زمین شهری در جهت توسعه بخش‌های خدماتی، گردشگری، رفاهی و درمانی پرداخته شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در حاشیه این سفر گفت: باتوجه به مصوباتی که در هئیت مدیره سازمان ملی و زمین ومسکن داشتیم برای ارتقای درآمد استان‌ها، مطابق برنامه‌ای که مصوب شده بود تصمیم گرفته شد که تعدادی از اعضای هیئت مدیره و معاونان سازمان به عنوان معین استان‌ها مسائل و مشکلات را رفع و این محدودیت‌ها را بررسی کنند.

 وی افزود: بنده توفیق داشتم که معین یزد باشم و مسائل و مشکلاتی راکه در زمینه املاک و حقوقی  در استان وجود دارد از نزدیک  مشاهده و طی نشستی  در جهت رفع آن  با مشورت مسئولان استانی اقدام کنم.

 نماینده معین استان در سازمان ملی  زمین و مسکن خاطر نشان کرد: وسعت اراضی و گستردگی که اراضی استان دارد دارای معایب و مزایایی است که  به نظر می‌رسد محدودیتی در واگذاری و نیازهای استان وجود نداشته باشد تا در جهت رشد و توسعه استان در زمینه‌های خدماتی، رفاهی، درمانی و گردشگری  انتظارات مسئولان استانی را برآورده کند.

 وی افزود: طی نشستی که با مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان یزد داشتیم راهکارهایی اندیشیده شد که بخشی را در اینجا مجوز کار قرار دادیم و بخشی  دیگری در تهران به صورت فوق العاده در هیئت مدیره برطرف می‌شود.

 

نظر شما