شناسهٔ خبر: 33570 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در چهل و سومین جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اردبیل صورت گرفت:

بررسی ۴۹۳ پرونده در جلسات کمیسیون ماده ۵ استان اردبیل

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا آخر دی‌ماه امسال تعداد ۴۹۳ پرونده در جلسات کمیسیون ماده ۵ استان اردبیل بررسی و تصمیم‌گیری شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، چهل و سومین جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اردبیل در سال جاری با حضور استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان و اعضای کمسیون ماده ۵ استان در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد.

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی و دبیر کمیسیون ماده ۵ استان اردبیل در خصوص گزارش کلی از جلسات برگزار شده در سال جاری افزود: از اول امسال تعداد ۶۱ جلسه کمیته کارشناسی کمیسیون ماده ۵ استان با بررسی ۴۹۲ پرونده ارجاعی از شهرداری‌های استان در دبیرخانه کمیسیون مستقر در راه و شهرسازی استان اردبیل برگزار شده است.

وی گفت: پس از بررسی پرونده‌ها در جلسات کمیته کارشناسی جهت تصویب نهایی به کمیسیون ماده ۵ ارجاع شده است.

دبیر کمیسیون ماده ۵ استان به جلسات برگزار شده کمیسیون ماده ۵ استان اشاره کرد و افزود: تعداد ۴۳ جلسه مربوط به پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ شهرهای استان اردبیل در سال جاری برگزار شده و طی این جلسات در خصوص ۴۹۳ پرونده مطروحه بحث و بررسی و تصمیم‌گیری شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به چهل و سومین جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اشاره کرد و افزود: در چهل و سومین جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اردبیل که عصر امروز برگزار شد تعداد ۲۶ پرونده ارسال شده از سوی شهرداری اردبیل مطرح و در خصوص آن‌ها ضمن بحث و بررسی و تصمیم‌گیری شد.

نظر شما