شناسهٔ خبر: 33632 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد:

کسب رتبه نخست ساخت و فرآوری اراضی در کشور توسط راه و شهرسازی گلستان

ابراهیم مبارك قدم مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت راه و شهرسازی، این اداره کل از بین سایر ادارات راه و شهرسازی کشور موفق به کسب رتبه نخست در ساخت و فرآوری اراضی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارک قدم در گفت‌وگویی خبری گفت: ساخت و فرآوری اراضی به مستحدثات و اقداماتی از قبیل ساخت واحدهای مسکونی و تجاری و ساخت خدمات روبنایی مانند مساجد، مدارس و غیره اطلاق می‌شود که در طول شش‌ماهه نخست امسال به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: راه و شهرسازی گلستان با تحقق بیش از ۵۲ درصد تعهدات خود نسبت به برنامه‌های اجرایی و ابلاغی از سوی وزارت متبوع اعم از سازمان ملی زمین و مسکن و معاونت‌ها و نهادهای تحت امر، موفق به کسب این رتبه در شش‌ماهه نخست سال جاری شد.

به گفته مبارک قدم، دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت راه و شهرسازی مطابق با برنامه‌های اجرایی در دست اجرا، نتیجه رتبه‌بندی بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی متبوع خود را طبق زمان‌بندی‌های مشخص در سطح استان‌ها اعلام می‌کند.

نظر شما