شناسهٔ خبر: 33638 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظام‌مهندسی راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

لزوم حفاظت ساختمان‌ها در برابر حریق و ایمنی کار در حین اجرا

جلسه رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در جلسه کارگروه هیات چهارنفره استان مصوب شد که تهیه نقشه‌های اجرایی مربوط به ایمنی و حفاظت کارگاه‌های ساختمانی در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی در رابطه با مصوبات این جلسه گفت: لزوم تهیه نقشه‌های اجرایی مربوط به ایمنی و حفاظت کارگاه‌های ساختمانی و همچنین ضوابط و مقررات آتش‌نشانی و حفاظت ساختمان‌ها در مقابل حریق در اولویت این کارگروه قرار دارد.

حامد عبدالرزاقی همچنین عنوان کرد: پیش از این در خصوص حفاظت ساختمان‌ها در برابر حریق و ایمنی و حفاظت کار در حین اجرا اقدامات مؤثری در استان انجام شده و این موضوعات در حال بازنگری و به روز رسانی می‌باشند.

عبدالرزاقی افزود: لزوم انجام آموزش‌های عملی مهندسان در این حوزه هم بسیار قابل‌توجه و مهم است.

این مقام مسئول در پایان گفت: این جلسه با حضور مدیر مسکن و امور ساختمان اداره کل راه و شهرسازی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین، رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان، نمایندگان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

نظر شما