شناسهٔ خبر: 33671 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

عملیات اجرایی بزرگراه ایلام- مهران (محور اصلی اربعین) با جدیت در حال اجراست

بازدید در بازدید استاندار ایلام، معاون امور عمرانی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران و مسئولان استان بر تسریع در اجرای عملیات چهارخطه ایلام – مهران و بهره‌برداری از قسمت‌هایی از مسیر تا اربعین سال آینده تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، سیدکمال الدین میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی استان در این بازدید گفت: به منظور تسریع اجرای عملیات چهارخطه محور ایلام به مهران و ارتقاء این محور پرتردد به بزرگراه، این محور به قطعات مختلف تقسیم و به مناقصه گذاشته شد و هم‌اکنون در بخش‌های مختلف این محور عملیات راهسازی با جدیت در حال اجراست.

میرجعفریان در خصوص جزئیات این طرح افزود: عملیات اجرایی بزرگراه ایلام – مهران از خروجی شهر ایلام (میدان قرآن) تا روستای مهدی‌آباد به طول ۴ کیلومتر به انجام رسیده، مناقصه قطعه حدفاصل روستای مهدی‌آباد تا سه‌راهی ماربره در حال برگزاری است، عملیات اجرایی قطعه سه‌راهی ماربره تا تقاطع صالح‌آباد به طول ۱۹ کیلومتر آغاز شده و از تقاطع صالح‌آباد تا تقاطع سد شهید آل اسحاق عملیات اجرایی این بزرگراه با پیشرفت مناسب در حال اجراست همچنین از تقاطع سد شهید آل اسحاق تا مهران به طول ۱۲ کیلومتر عملیات چهارخطه تکمیل شده است.

میرجعفریان با اشاره به اینکه بیشتر عملیات اجرایی چهارخطه محور در مجاور محور اصلی است، بیان کرد: رانندگان عزیزی که از این محور تردد می‌کنند با سرعت مطمئن و رعایت احتیاط عبور نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: در طول محور تونل و پل‌های بزرگ و کوچک زیادی احداث خواهد شد که این امر نیاز به زمان خواهد داشت و هر نقطه از مسیر که تکمیل گردد زیر بار ترافیک خواهد رفت و انشااله در اربعین سال آینده در طول این محور گره ترافیکی نخواهیم داشت.

نظر شما