شناسهٔ خبر: 33778 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هدف‌گذاری سه محله همدان به عنوان پایلوت بازآفرینی شهری

جلسه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان همدان سه محله کبابیان، کلپا و حاجی به عنوان پایلوت اقدامات بازآفرینی معرفی و هدف‌گذاری شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت مادر تخصصی عمران وبهسازی شهری ایران جلسه ستاد بازآفرینی شهری همدان به ریاست فرماندار برگزار شد.

در این جلسه معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان در خصوص عملیات عمرانی صورت گرفته در مناطق حاشیه ای و سکونتگاه غیر رسمی شهر همدان توضیحاتی ارائه کرد.

یوسفی نوید بیان کرد: سه محله کبابیان، کلپا و حاجی به عنوان پایلوت استانی مطرح هستند.

در ادامه علی تعالی، فرماندار شهرستان همدان گفت: تمام تلاش این است که مشکلات و تنگناهای مردم مناطق حاشیه نشینی را مرتفع کنیم اما به لحاظ قانونی و قضایی موانعی پیش رو داریم.

فرماندار همدان اظهار کرد: از آنجا که این سکونتگاه‌ها در مناطق خارج از محدوده شهر ایجاد و باعث گسترش حاشیه نشینی شده اند  وبا توجه به اینکه بازنگری طرح جامع و تفصیلی شهر همدان در حال مطالعه است وبر اساس نیازهای هر منطقه ارائه خدمات صورت می‌گیرد.

درادامه از محل اعتبار شورای برنامه ریزی شهرستان همدان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان جهت احداث مجتمع فرهنگی مذهبی در محله سکونتگاه غیر رسمی رضوان و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان جهت احداث پارک در محله سکونتگاه غیر رسمی کوی جنت اختصاص پیدا کرد.

 

 

نظر شما