شناسهٔ خبر: 33798 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری خبر داد:

آغاز ساماندهی ناوگان باری گازوئیل‌سوز درون شهری/ کاهش سهمیه پایه ناوگان ثبت نشده در سامانه

شهرام آدم نژاد معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آغاز ساماندهی ناوگان باری گازوئیل سوز درون شهری از مورخ ۶ بهمن خبر داد و گفت: مالکان ناوگان باری سنگین درون شهری تا تاریخ ۱۲ اسفند مجاز به ثبت نام در سامانه اینترنتی هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدم نژاد معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار داشت: به پیشنهاد وزارت کشور تمام ناوگان گازوئیل سوز باری درون شهری ساماندهی می شود.

وی افزود : در مرحله اول شناسایی ناوگان در دستور کار قرار می گیرد و از امروز مالکان ناوگان باری گازوئیل سوز که در درون شهرها بار جابجا می‌کنند؛ می توانند با مراجعه به سایت www.utcms.ir اطلاعات خود را ثبت کنند.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده ای خاطرنشان کرد: مرحله اول این فرآیند که از دیروز آغاز شده تا ۱۲ اسفند ادامه دارد و  مالکانی که ثبت نام نکنند در ماه‌های آینده سهمیه پایه آنان کاهش می‌یابد و باید زودتر برای ساماندهی ناوگان و برنامه‌ریزی برای سوخت ناوگان به سایت مراجعه و ثبت نام کنند.

آدم نژاد در ادامه بیان داشت: در طرح توزیع سوخت بر اساس پیمایش از سال گذشته اقدامات زیادی صورت گرفت و طبق اطلاعات به دست آمده در کارگروه پیمایش، داده کاوی‌های زیادی انجام و جدول قواعد و میزان سهمیه ها در دفعات متعدد در دست تغییر قرار گرفت.

وی یادآور شد: با این روش رابطه بین سهمیه و مصرف؛ واقعی تر و روزانه ۸.۵ میلیون لیتر صرفه جویی شده است.

نظر شما