شناسهٔ خبر: 33831 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بدیعی‌فرد تشریح کرد:

آخرین وضعیت توسعه فرودگاه بین‌المللی شیراز/ ‌پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی‌ احداث ترمینال‌جدید‌

فرودگاه شیراز مدیرکل فرودگاه شیراز از پیشرفت فیزیکی‌۳۰ درصدی احداث ترمینال جدید این فرودگاه خبر داد و گفت: ترمینال خارجی فرودگاه شیراز تا سال ۹۷ به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا بدیعیفرد، با اشاره به اینکه روند ساخت ترمینال پروازهای خارجی براساس برنامهریزی انجام شده و به خوبی در حال اجراست، گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد اجرای سازه بتنی ترمینال به اتمام رسیده است و ۹۵ درصد سازه فلزی آن نیز نصب شده است. به این ترتیب به ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیدهایم.

وی گفت: البته پیمانکار دو درصد از برنامه عقب است که طبق صحبت‌های انجام شده قرار است این عقب ‌افتادگی را تا پایان سال جبران کند.

بدیعیفرد در مورد ادامه روند ساخت ترمینال به روابط عمومی شرکت فرودگاهها گفت: اکنون در مرحله انتخاب و خرید پوشش سقف ترمینال هستیم و برای این کار در حال بررسی شرکتهای مختلف و انتخاب بهترین آنها هستیم.

مدیرکل فرودگاه شیراز با اشاره به اینکه طرح معماری این ترمینال توسط یک شرکت مهندسی داخلی به نام آتک ارائه شده است، گفت: تاکنون شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت ترمینال هزینه کرده است و پیش‌بینی می کنیم تا شش ماه اول سال ۹۷ به مرحله بهرهبرداری برسد.

نظر شما