شناسهٔ خبر: 33844 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد روان در تمامی مسيرهای مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان

ابراهیم جاوشیری مدیر راهداری راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان:​ در پی بارندگی‌های ساعات اخیر تمامی مسيرهای مواصلاتی جنوب استان باز و در حال حاضر و تردد در حال انجام است.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان جاوشيری مدیر راهداری راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان در این زمینه افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، محور بزمان به دلگان که روز گذشته به علت طغیان رودخانه‌های محلی مسدود شده بود، از ساعت ۷ صبح امروز با تلاش راهداران این اداره کل باز و عبور و مرور در آن مسیر در حال انجام است.

وی ادامه داد: همچنین مسیر دلگان به زهکلوت که روز گذشته به دلیل طغیان رودخانه‌های محلی مسدود شده بود ساعت یک بامداد با تلاش راهداران بازگشایی شد.

مدیر راهداری راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مسیر روستایی زرآباد به روستای کاروان در مرز استان هرمزگان نیز تا صبح امروز با تلاش نیروهای این اداره کل بازگشایی شد و براین اساس هیچ مسیر مسدود شده‌ای در حوزه جنوب سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

جاوشیری در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای این اداره کل و ادارات و نهادهای تابعه آمادگی کامل برای حضور در حوادث جاده‌ای را دارا می‌باشد.

 

نظر شما