شناسهٔ خبر: 33847 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه کمیته حمل و نقل ستاد سفرهای نوروزی استان یزد برگزار شد

نشست اولین جلسه کمیته حمل و نقل ستاد سفر های نوروزی استان یزد به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی در این جلسه که با حضور مدیران کل راه‌آهن، وهواشناسی وهمچنین سایر نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با حوزه حمل و نقل  تشکیل شد به موضاعات ایمن‌سازی راه‌ها و تاکید برتکمیل و نصب تابلوها وعلائم جاده‌ای،خط کشی‌های محورها وآمادگی پلیس راه برای نظارت بیشتر وهمچنین آمادگی ایستگاه‌های راه‌آهن ترمینال‌های مسافری و فرودگاه مورد بحث و تبادل نظرقرار گرفت.

محمدرضا نقصان محمدی ضمن عرض تشکر از اعضای این کمیته گفت:هر ساله کمیته‌ای تحت عنوان کمیته حمل و نقل  ستاد سفرهای نوروزی که زیر مجموعه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان می‌باشد تشکیل می‌شود که این کمیته وظیفه دارد در خصوص برنامه‌های اجرایی کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان و حمل و نقلی مرتبط به سفرهای نوروزی هماهنگی خوبی داشته باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد افزود: امسال با همکاری کلیه دستگاه‌های عضو این کمیته در خصوص ایمن‌سازی کلیه محورها مواصلاتی استان با تکمیل و نصب تابلو علائم ،خط کشی و نظارت در حریم راه‌ها وهماهنگی با پلیس راه برای نظارت محسوس و نامحسوس در کلیه محورهای ارتباطی اقدامات خوبی را در دستور کار قرار دادیم.

رئیس شورای حمل و نقل استان تاکید کرد:با توجه به اهمیت مکان‌های  ورودی که شامل ایستگاه‌های راه‌آهن،ترمینال فرودگاه و مسافربری مقرر شد به نحوه شایسته‌ای از مسافران نوروزی استقبال نموده و کلیه خدمات لازم به مسافران محترم فراهم گردد.

در ادامه خاطرنشان کردند:خوشبختانه امسال نسبت به سال گذشته دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت برون شهری و درون شهری از عملکرد خوبی برخوردار خواهند بود که مقرر شد در این خصوص به مسافران گرامی نیز اطلاع رسانی شود.

رئیس کمیته هماهنگی خدمات سفر استان افزود: با توجه به اعلام برنامه سازمان تاکسیرانی در تامین تاکسی مورد نیاز ایستگاه‌های راه‌آهن،فرودگاه و ترمینال مسافربری تدابیر لازم از سوی آن سازمان اندیشیده شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که دردستور کار این کمیته می باشد و هماهنگی که بین دستگاه‌های خدمات رسان به مسافران نوروزی صورت خواهد پذیرفت انشاءالله بتوانیم از مسافران نوروزی به خوبی استقبال کنیم و شاهد هیچگونه حادثه جاده‌ای در کلیه محورهای استان نباشیم.

نظر شما