شناسهٔ خبر: 33896 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه حمل و نقل استان گلستان صورت گرفت:

همسویی روابط عمومی‌های حمل‌ونقل گلستان برای حرکت به جلو

جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های حوزه حمل‌ونقل گلستان با برگزاری نشستی جهت حرکت به سمت جلو و ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های خود، همسو شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، در این جلسه که با حضور مسئولان و کارشناسان روابط عمومی ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، هواشناسی، راه‌آهن شمال شرق ۲، بنادرودریانوردی، مدیریت فرودگاه‌ها و حوزه راهسازی استان برگزار شد، برای هماهنگی در جهت گسترش اطلاع‌رسانی و ارتباطات ریلی، جاده‌ای و هوایی استان از طرق مختلف، بحث و تبادل‌نظر شد.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های حمل‌ونقل گلستان با بیان گستردگی و اهمیت این حوزه و نقش آن در توسعه مراودات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری در استان اظهار کرد: هم‌افزایی و کانالیزه شدن و هماهنگی این نهادها با یکدیگر می‌تواند دسترسی به اهداف پیش رو را هموارتر سازد.

حمیدرضا خراسانی، جدی گرفتن موضوعات مرتبط با این حوزه را، گام مؤثر دیگری برای حرکت در مسیر اهداف تعیین شده برشمرد.

وی، تغییر و تحولات اداری را از عوامل مؤثر در کمرنگ شدن برگزاری جلسات شورا بیان کرد و گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های حمل‌ونقل بر اساس ابلاغیه سال ۸۹ وزارتخانه متبوع تشکیل شد تا برای ارتقای سطح فعالیت روابط عمومی‌های این حوزه اقداماتی مؤثر انجام شود.

در ادامه، هریک از مسئولان و کارشناسان حاضر در نشست برای بهتر برگزار شدن جلسات، اطلاع‌رسانی از پروژه‌ها به‌ویژه پروژه‌های دهه فجر و تقویت روحیه نشاط و انگیزه درونی کارکنان و ارتقای سطح فعالیت‌های مرتبط به بیان نظرات و پیشنهاد‌های خود پرداختند.

برگزاری مسابقات ورزشی بین گروهی و مختص خانواده‌های کارکنان، تورهای گردشگری ریلی، دوره‌های آموزشی، ایجاد، گسترش و تجمیع فعالیت‌ها در فضای مجازی، تهیه خبرنامه و جشنواره‌های مطبوعاتی تخصصی و مشترک از پیشنهاد‌های مطرح شده در این نشست بود.

نظر شما