شناسهٔ خبر: 33905 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور نماینده مردم لارستان در مجلس انجام شد؛

بهره‌برداری از پروژه‌های راه و شهرسازی در بخش جویم لارستان

افتتاح با حضور نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی پروژه‌های راه و شهرسازی جویم لارستان با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، با حضور دکتر جعفرپور نماینده مردم شریف لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ناصر شادمانی مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان و علی پور معاونت فرمانداری ویژه لارستان به همراه دیگر مسئولان طی مراسمی پروژه‌های حوزه راه در بخش جویم لارستان به بهره‌برداری رسید.

قهرمانی پیرسلامی رئیس اداره راه و شهرسازی جویم عنوان کرد: کمربندی فرشته جان به طول ۲ کیلومتر و ۸۰۰ متر و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال که از اعتبارات استانی تأمین شده بود، جهت تسهیل در عبور و مرور مردم بخش جویم به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: برای احداث این کمربندی با عرض ۷ متر، ۶ ابنیه پل ساخته شده و ضخامت آسفالت آن نیز ۶ سانتی‌متر است.

قهرمانی در ادامه از اتمام روکش آسفالت در محور جویم به دامچه گفت و تصریح کرد: روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از محور جویم - دامچه نیز با اعتبار ۲۵ میلیارد ریالی با حضور مسئولان جهت استفاده هرچه بهتر مردم منطقه افتتاح شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی جویم با اشاره به اینکه اصلاح پیچ خطرناک روستای دامچه که با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و با حجم ۱۶ هزار مترمکعب خاک‌برداری در حال انجام است، از دیگر پروژه‌هایی بود که دکتر جعفرپور به همراه هیئت همراه به صورت میدانی از آن بازدید کرد.

شایان ذکر است نماینده مردم از پروژه‌های در دست اقدام گردنهٔ نارنجی، گردنهٔ بریز، باند دوم تونل وحدت (بزن) در محور لار- جهرم بازدید و از روند چشمگیر و روبه جلوی آن و تلاش اداره کل راه شهرسازی لارستان در این زمینه ابراز خرسندی کرد.

نظر شما