شناسهٔ خبر: 33906 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ملایر خبر داد:

بارش برف سنگین در محورهای شهرستان ملایر استان همدان/ تلاش راهداران جهت بازگشایی مسیرهای روستایی

برف روبی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ملایر استان همدان گفت: برغم بارش حدود یک متر برف در محورهای شهرستان ملایر کلیه راه‌های اصلی شهرستان ملایر باز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان همدان، جواد نگاهداری بیان کرد: مسیرهای روستایی که به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود با تلاش مأموران راهداری این شهرستان تا غروب امروز پاک‌سازی و باز خواهند شد.

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت تا ۱۲ شب گذشته شاهد حدود یک متر بارش برف بوده‌ایم که با تلاش مأموران راهداری کلیه مسیرهای شهرستان ملایر باز و بعضی مسیرهای روستایی به دلیل حجم بالای برف مسدود شده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ملایر افزود: از ساعت ۱۲ شب گذشته عملیات پاک‌سازی جاده‌های اصلی آغاز شده و تردد در این مسیرها بدون هیچ مشکلی ادامه دارد.

وی گفت: ۸۱ نفر نیروی راهدار با ۴۲ دستگاه انواع ماشین‌آلات برف‌روبی و نمک‌پاشی محورها را به عهده داشته و با فعالیت ۲۴ ساعته خدمات راهداری را به انجام می‌رسانند.

وی اضافه کرد: از ساعت ۱۲ شب گذشته محورها با کولاک شدید زمینی روبرو هستند و راهداران ضمن حضور در محورهای اصلی هم چنان یاری‌رسان رانندگانی که با مشکل مواجه می‌شوند خواهند بود.

نگاهداری ضمن اعلام اینکه طی روز گذشته ۱۵۰۰ تن ماسه نمک در جاده‌های این شهرستان پخش شده است گفت: هم‌چنین تلاش خواهد شد مسیرهای روستایی مسدود شده امروز تا عصر پاک‌سازی و بازگشایی شوند.

وی در ادامه به تداوم بارش برف اشاره کرد و افزود: بارش مجدد برف از امشب شروع خواهد شد و از رانندگان خواست از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت تردد به زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی مجهز باشند.

نظر شما