شناسهٔ خبر: 3395 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

كاهش ۵۷ درصدي تصادفات در محور قائمشهر - فيروزكوه

گاردیل جاده فیروزکوه رئيس اداره ايمني ، ترافيك و حريم راه‌هاي مازندران از كاهش ۵۷ درصدي آمار تصادفات و تلفات جاده‌اي در محور ارتباطي قائمشهر - فيروزكوه در ۹ ماه نخست ۹۳ نسبت به مشابه سال قبل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، سيد محمد نظري گفت: ايمن سازي محورهاي اصلي، فرعي، روستايي يكي از برنامه هاي مهم و اساسي اداره كل بوده كه به جهت جلوگيري از بروز حوادث ناگوار جاده اي و حفظ جان مردم شريف در سفرها و رانندگي انجام مي گيرد.

وي اظهار كرد: از اين رو اين اداره كل در راستاي ارتقاء ايمني محورها، اقدامات گسترده اي را در محور شرياني قائمشهر - فيروزكوه به اجرا در آورد.

نظري خاطرنشان ساخت: اجراي روكش آسفالت، خط كشي، آشكار سازي دهانه تونل‌ها و نقاط پرحادثه، نصب نيوجرسي و جداكننده هاي مياني و علائم و تابلوها از جمله اقدامات اين اداره كل در سطح محور مذكور به اجرا در آمد.

وي ادامه داد : با توجه به اجراي اين اقدامات و بر اساس آمار منتشره در نه ماه اول امسال نسبت به مشابه سال قبل ، شاهد كاهش ۵۷ درصدي آمار تصادفات و تلفات جاده اي در سطح محور مذكور بوديم.

رئيس اداره ايمني ، ترافيك و حريم راه هاي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران اظهار كرد : خوشبختانه با توجه به بررسي هاي به عمل آمده و ارائه راهكارهاي لازم براي پيشگيري از تصادفات و سوانح رانندگي قدم هايي مثبت در راه ارتقاي سطح ايمني در زمينه حمل و نقل جاده اي در استان برداشت شده است./

نظر شما