شناسهٔ خبر: 34088 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با خانواده شهدای دریایی

دیدار همزمان با سی و هشتمین دهه فجر انقلاب اسلامی، مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با حضور در منزل سه شهید والامقام دریایی با اعضای خانواده آنان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، اله مراد عفیفی پور با همراهی جمعی از معاونین و مشاورین خود به منزل سه شهید حوزه دریایی و بندری هرمزگان، سرکشی و با مادر، همسر و فرزندان این شهدا دیدار کرد.

وی در جریان این دیدار، توجه و احترام به مقام شهدا و خانواده‌های آنان را وظیفه‌ تمام مسئولان و آحاد جامعه دانست و افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا علاوه بر ادای احترام و ترویج فرهنگ شهادت، زمینه رسیدگی به مشکلات آنان را نیز فراهم می‌سازد.

عفیفی پور خاطرنشان کرد: شهدا با فدا کردن جان خود، اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند که بر همین اساس، پیشرفت امروز مملکت رهین خون پاک شهداست.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان صبوری مادران و همسران شهدا را قابل ستایش توصیف و ابراز امیدواری کرد با خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی که با خون پاک این شهیدان به ثمر رسیده، ارزش ها و آرمان های آنان را پاس بداریم و بتوانیم ادامه دهنده راه آنان باشیم.

عفیفی پور با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شهدا کار انجام شود، باز هم کم است، گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند، مسئولیتی سنگین است.

وی در پایان یادآور شد: شهدا برای حفظ و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی از بهترین سرمایه خود گذشتند و امروز ما باید قدردان دلاورمردی‌های این اسوه های ایثار و شهادت باشیم.

در این دیدار صمیمی، خانواده شهدا نیز از فعالیت‌های مستمر و اهتمام مجدانه امور ایثارگران و روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در راستای تدوین و اجرای سفر زیارتی به مشهد مقدس ابراز خرسندی و بر لزوم تداوم این گونه برنامه‌ها برای ایجاد فضایی معنوی و پرشور و نشاط تاکید کردند.  

نظر شما