شناسهٔ خبر: 34162 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح ۱۱۷۲ واحد مسکن مهر کردستان در دهه فجر

مسکن مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان عنوان کرد: در دهه فجر سال جاری ۱۱۷۲ واحد مسکن مهر در شهرهای سنندج، کامیاران و بانه و سه شهر دیگر به صورت تعاونی، سه جانبه و خودمالک به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کردستان، شهرام ملکی گفت: در مجموع ۳۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر مربوط به شهرهای بالای ۲۵ هزار خانوار در استان کردستان تعهد شده که تاکنون ۲۴ هزار و ۶۰۰ واحد آن افتتاح شده است.

وی افزود: ۹۶۰۰ واحد باقی مانده که از این تعداد ۴۵۴۰ واحد تا پایان امسال افتتاح می‌شود و قریب به ۵۰۰۰ واحد مانده آن نیز در سال ۹۶ به بهره برداری می‌رسد.

ملکی به اقداماتی که در این زمینه انجام شده اشاره و تصریح کرد: تصمیم گرفته‌ایم که هیچ سایتی در استان به بهره برداری نرسد مگر اینکه کلیه اقدامات زیرساختی آن شامل آب و فاضلاب، برق، گاز، آماده سازی و آسفالت و ... انجام شده باشد.

وی ادامه داد: در این راستا در مجموع ۳۰ میلیارد تومان از محل یارانه‌های وزارت راه به مسکن مهر استان اختصاص یافته که پروژه‌های با اولویتی همچون شهر سنندج را در دستور کار خواهیم داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: در مورد مسکن مهر تاکنون طبق برنامه پیش رفته‌ایم اما اگر نواقصی هست به این دلیل است که متقاضیان یا سهم آورده خود را به موقع پرداخت نکرده‌اند و یا دستگاه‌های خدمات رسان با محددیت‌های اعتباری روبرو بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر سال جاری ۱۱۷۲ واحد مسکن مهر در شهرهای سنندج، کامیاران و بانه و سه شهر دیگر به صورت تعاونی، سه جانبه و خودمالک به بهره برداری خواهند رسید.

 

 

نظر شما