شناسهٔ خبر: 34166 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شرکت فرودگاه های کشور اعلام کرد:

پروازهای فرودگاه‌های بین‌المللی هاشمی‌نژاد مشهد از سرگرفته شد

برف فرودگاه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: با کاهش بارندگی و افزایش دید افقی، پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه های بین المللی مشهد از سر گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، با شروع بارش برف، نزولات آسمانی و مه از شب گذشته، پروازهای فرودگاه مهرآباد به علت دید پایین با تاخیر و یا لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه مشهد انجامید.

با تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان فرودگاه های بین المللی مشهد و پاکسازی مستمر سطوح پروازی و با افزایش دید افقی همه پروازهای این فرودگاه ها از سرگرفته شد.

با توجه به تاخیر صورت گرفته در پروازهای صبحگاهی انتظار می رود پروازهای امروز با تغییراتی صورت بگیرد، بنابراین مسافرین و مراجعین فرودگاهی قبل از عزیمت به فرودگاه برای اطلاع از آخرین تغییرات پروازی خود می توانند با شماره ۱۹۹ اطلاعات پرواز تهران و شماره های ۴۴۶۶۵۵۱۹ و ۴۴۶۶۵۵۲۴ اطلاعات پرواز شهرستان ها تماس حاصل کنند.

به گزارش ایرنا، از ابتدای صبح امروز، هشت پرواز مشهد و تهران با شماره پروازهای ٩٥٦، ٨٥٧، ٩٦٤، ٩٦٥، ٩٦٠، ٩٦١، ٨٠٦٠ و ٨٠٦١ که مسیرهای تهران - اهواز - تهران، تهران - مشهد - تهران و مشهد- تهران - مشهد به دلیل بدی آب و هوایی و کاهش دید افقی نیز لغو شده بود.

گفتنی است؛ مابقی پروازها تا مساعد شدن وضعیت جوی و افزایش دید افقی در فرودگاه های مشهد و تهران در حال انتظار است.

نظر شما