شناسهٔ خبر: 34192 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

سخنگوی سازمان راهداری خبر داد؛

محور فیروزکوه بازگشایی شد/ اسکان مسافران در مساجد و مدارس دماوند

برف جاده سخنگوی سازمان راهداری از بازگشایی محور فیروزکوه از ساعت۱۰صبح امروز خبر داد و گفت: مسافرانی که دیشب در ترافیک این محور مانده بودند، با ترک خودروها، در مدارس، مساجد و راهدارخانه‌ها اسکان یافتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خالدی در گفت و گو با مهر با اشاره به وقوع کولاک شدید شب گذشته در محور فیروزکوه گفت: با توقف کولاک، عملیات برف روبی با سرعت انجام شد و این محور از ساعت ۱۰ صبح امروز بازگشایی شد.

وی در پاسخ به این سوال که به ماشین های گیرافتاده در کولاک دیشب که در ترافیک سنگین این محور متوقف مانده بودند، چگونه امدادرسانی شد، توضیح داد: سرنشینان این خودروها که حدود ۵۰۸ دستگاه خودرو به سمت تهران و ۴۰۰ دستگاه خودرو به سمت شمال بودند، به توصیه نیروهای امدادرسان، خودروها را ترک کرده و در مدارس، مساجد و راهدارخانه ها اسکان داده شدند.

خالدی گفت: با بازگشایی مسیر، ترافیک این محور نیز تخلیه شد و هم اکنون تردد بصورت عادی در جریان است.

این مقام مسئول تاکید کرد: از مردم درخواست می کنیم که بویژه امروز از انجام سفرهای غیرضروری در محورهای منتهی به شمال کشور خودداری کنند.

دیشب بدلیل کولاک شدید در محور فیروزکوه حدود هزار دستگاه خودرو در محدوده دماوند در ترافیک شدید این مانده بودند وسازمان راهداری برای کاهش حجم ترافیک و جلوگیری از افزایش ماشین های درراه مانده، محور فیروزکوه را تا اطلاع ثانوی بسته اعلام کرد.

نظر شما