شناسهٔ خبر: 34237 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سومین روز از دهه مبارک فجر انجام شد:

افتتاح راه روستایی به طول ۵ کیلومتر در خراسان جنوبی

افتتاح در سومین روز از دهه مبارک فجر راه روستایی پیوندسفلی و علیا شهرستان سربیشه به طول ۵ کیلومتر و بهره‌مندی ۳۱ خانوار در خراسان جنوبی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، در سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور جناب آقای حسینی معاون محترم سیاسی, فرهنگی و اجتماعی استانداری، مهندس فلاحی  فرماندار محترم شهرستان سربیشه، مؤدی رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی، مهندس طباطبایی سرپرست محترم اداره راه و شهرسازی سربیشه و جمعی از مدیران و مسئولان با حضور تعدادی از اهالی شریف روستاهای مذکور افتتاح شد.

در این مراسم مؤدی با بیان اینکه این پروژه‌ها در سال ۹۵ شروع و در سال ۹۵ نیز پایان یافته است، افزود: پروژه راه روستایی پیوندسفلی و علیا به طول ۵ کیلومتر با هزینه ۱۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان اجرا گردید تعداد ۳۱ خانوار از نعمت آسفالته بهره‌مند شدند.

همچنین وی اضافه کرد: ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی، روستاهای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان سربیشه وجود دارد که آسفالت نشده‌اند که به یاری خداوند متعال و همت مسئولان مربوطه حداکثر تا ۲ سال آینده آسفالت خواهد شد.

نظر شما