شناسهٔ خبر: 34240 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت سازمان ملی زمین و مسکن در پی شهادت رئیس اداره راهداری پردیس

محمدعلی طلوعی مقدم سازمان ملی زمین و مسکن در پی شهادت محمدعلی طلوعی‌مقدم رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، در پیامی شهادت این راهدار فداکار را به خانواده آن مرحوم و همچنین تمامی هموطنان ایران، تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان ملی زمین و مسکن در پیامی، شهادت محمدعلی طلوعی‌مقدم رئیس راهداری اداره پردیس را که به دلیل سقوط بهمن و برای نجات جان مسافران در راه‌مانده در جاده هراز به وقوع پیوست به جامعه راهداران و تمامی ملت ایران تسلیت گفت.

در پیام سازمان ملی زمین و مسکن آمده است:

سازمان ملی زمین و مسکن، ضمن ابراز تاسف و تاثر، شهادت رئیس راهداری پردیس محمدعلی طلوعی‌مقدم که روز گذشته ۱۵ بهمن‌ماه در راه خدمت‌گزاری به میهن و بر اثر سقوط بهمن در محور هراز یکی از جاده‌های برون‌شهری جان خود را از دست داد به خانواده آن مرحوم، جامعه راهداران کشور و تمامی ملت ایران تسلیت می‌گوید.

گفتنی است، تشییع پیکر شهید محمد علی طلوعی مقدم رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پردیس در محل خدمت وی امروز صبح برگزار شد و سپس پیکر وی به محل سکونتش در گیلاوند منتقل و در ادامه جهت تدفین پیکر مرحوم به شهرستان بابل انتقال می‌یابد./

نظر شما