شناسهٔ خبر: 34263 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آذری خبر داد:

رشد‌ ۴۵درصدی اعزام و پذيرش‌ مسافر در فرودگاه گرگان در مقایسه با دی‌ماه گذشته

فرودگاه گرگان مدیرکل فرودگاههای استان گلستان گفت: فرودگاه گرگان در بخش عملکرد پروازی، شاهد رشد ۹۳ درصدی تعداد پروازها در دی ماه امسال در مقایسه با دی ماه سال گذشته بوده است.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس آخرین شماره ماهنامه آماری شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران مربوط به عملکرد دی ماه ۹۵، از بین ۴۷ فرودگاه عملیاتی تحت مالکیت شرکت فرودگاهها، فرودگاه گرگان با سه پله صعود در رده شانزدهم فرودگاه های ایران و بالاتر از فرودگاه های ساری، ارومیه و ایلام قرار گرفت. این درحالیست که در آمار عملکرد پروازهای داخلی، فرودگاه گرگان در رتبه پانزدهم فرودگاههای کشور قرار دارد.

رامین آذری در این‌باره، گفت: دردی ماه امسال تعداد ۲۴۱۰۱ مسافر در فرودگاه بين‌المللی گرگان اعزام و پذيرش شده اند كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: همچنين در بخش عملکرد پروازی، شاهد افزایش ۹۳ درصدی تعداد پروازها در دی ماه امسال در مقایسه با دی ماه سال گذشته هستیم.

آذری با بیان اینکه تعداد پروازهای این فرودگاه در دی ماه امسال نسبت به ماه گذشته نيز با رشد ۲۹ درصدی و اعزام و پذيرش مسافر با رشد ۱۹ درصدی همراه بوده است، گفت: توسعه مسیرهای پروازی و افزایش پروازهای فعلی همواره یکی از مهمترین اولویتهای کاری اداره کل فرودگاه های استان بوده است که با استقبال گرم هم استانیهای گرامی همراه شده است.

مدیر کل فرودگاههای استان گلستان هم چنین، گفت:در حال حاضر فرودگاه بين‌المللی گرگان در طول هفته پذیرای ۸۴ پرواز ورودی و خروجی است.

نظر شما