شناسهٔ خبر: 34267 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راهداری استان فارس در پی درگذشت محمدعلی طلوعی مقدم

محمدعلی طلوعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس درگذشت محمدعلی طلوعی مقدم رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان پردیس را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس، متن پیام تسلیت مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس به شرح زیر است.

در پی بارش‌های سنگین برف در روزهای گذشته و ریزش بهمن در محور مبارک‌آباد، بامداد جمعه ۱۵ بهمن، راهداری پیشکسوت و تلاشگر که سابقه قریب به ۳۰ سال خدمت ارزشمند در حوزه راهداری را در کارنامه خود به ثبت رسانده جانش را فدای خدمت‌رسانی به مسافران کرد تا این بار او خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی را داغدار کند.

زنده یاد محمدعلی طلوعی مقدم، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان پردیس که در حین خدمت‌رسانی به مسافران جاده‌ای در محور هراز در اثر سقوط بهمن جان به جان آفرین تسلیم کرد برای امدادرسانی به خودروهای مانده در برف به محل اعزام شده بود، اما در این مأموریت راضی به رضای حق تعالی شد و به دیار باقی شتافت.

اینجانب از طرف راهداران و فعالان عرصه حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس ضمن عرض تسلیت و تعزیت به تمام راهداران زحمتکش و همکاران شریفمان در سراسر کشور به ویژه همراهان آن مرحوم در استان تهران و همچنین خانواده صبور و داغدار وی، از خداوند رحمان و رحیم، رحمت الهی، علو درجات و مقام شهید را برای آن عزیز رخت بر بسته مسئلت دارم.

یادش گرامی و خاطرش جاودان.

علیرضا سیاهپور

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس

 ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۵

نظر شما