شناسهٔ خبر: 34289 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پردیس

سید حسن خمینی سید حسن خمینی ضمن ابراز همدردی با جامعه راهداران کشور به خاطر از دست دادن رئیس اداراه راهداری شهرستان پردیس در حین عملیات راهداری گفت: در هر گوشه کشور همواره چه عزیزانى به تلاش مشغولند و ما تا گرفتار نشویم درنمى یابیم که تا چه حد تلاش ایشان از اهمیت برخوردار است و تا مشکله اى عارض نشود شاید احساس نکنیم که چقدر روح انسانهایى که اطراف ما زندگى مى کنند بزرگ است و از چه میزان ایثار و فداکارى برخوردارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌ و شهرسازی یادگار معزز امام با عرض تسلیت درگذشت رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پردیس، در اینستاگرام خود متذکر شد: در خبرها خواندیم که برادرمان جناب آقاى محمدعلی طلوعی مقدم رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پردیس ، در حین کمک به مسافران در راه مانده به علت ریزش بهمن، جان خود را از دست داده است. ضمن اینکه این حادثه را به خانواده ایشان و همه دوستانشان و راهداران عزیز تسلیت عرض مى‌نمایم، بد نیست به این مناسبت دو نکته را با هم مرور کنیم.

وی افزود: نخست آنکه به یاد داشته باشیم در هر گوشه کشور همواره چه عزیزانى به تلاش مشغولند و ما تا گرفتار نشویم درنمى یابیم که تا چه حد تلاش ایشان از اهمیت برخوردار است و تا مشکله اى عارض نشود شاید احساس نکنیم که چقدر روح انسان‌هایى که اطراف ما زندگى مى‌کنند بزرگ است و از چه میزان ایثار و فداکارى برخوردارند. و دیگر اینکه به خاطر داشته باشیم هر چه در این دنیا پدید مى آید چون برف و باران است. اگر با خود برکت به ارمغان مى آورد، مى تواند باعث مصیبت براى ما و یا دیگران شود.

سید حسن خمینی در ادامه  ابراز داشت: قانون عالم ماده، حجاب است و اگر از رویه‌اى رحمت است مى‌تواند از جهتى چنین نباشد و اگر به نگاهى مصیبت است مى‌تواند به دیده‌ى دیگرى لطف باشد. چنانکه زینب کبرى پس از عاشورا فرمود "جز زیبایى ندیدم". تنها اگر به آفریننده بنگرید و او را در نظر آورید مى‌توانید در هر چیز کرامتى و محبتى ببینید و گرنه مادیات اگر تلخى بیشتر نزایند، حلاوت مستمر نبخشند.

شاید به این جهت مولانا مى سراید؛ خون ما بر غم حرام و خون غم بر ما حلال       ‎هر غمی کو گرد ما گردید ، شد در خون خویش 

نظر شما