شناسهٔ خبر: 34292 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

نصرالله نژاد:

طلوعی‌مقدم نمونه بارز یک راهدار جان برکف بود

تشییع مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه « خدمت به همنوعان و تلاش برای حل مشکلات مردم در حوزه فعالیت راهداری یکی از اهداف متعالی راهداران جان‌ برکف است» گفت: صداقت، رأفت، پاک‌دامنی، مردم‌داری، روابط عمومی قوی و تدین از سجایای اخلاقی مرحوم طلوعی‌مقدم بود .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، دراین مراسم كه با حضور مهندس كشاورزیان معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای كشور، معاونین و اعضای هیئت عامل این سازمان انجام شد، پیکر پاک و مطهر مرحوم محمدعلی طلوعی مقدم جان‌باخته اداره كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران که حین مأموریت و انجام‌وظیفه برای نجات جان هم‌وطنان بر اثر ریزش بهمن جان خود را از دست داد در میان حزن و اندوه همکاران و خانواده خود تشییع شد .

تشییع پیکر شهید محمدعلی طلوعی مقدم رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پردیس در محل خدمت وی روز گذشته برگزار شد و سپس پیکر وی به محل سکونتش در گیلاوند منتقل و در ادامه جهت تدفین پیکر مرحوم به شهرستان بابل انتقال یافت.

نصرالله نژاد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، خدمت به همنوعان و تلاش برای حل مشکلات مردم را در حوزه فعالیت راهداری  یکی از اهداف متعالی راهداران جان‌برکف برشمرد و گفت: صداقت، رأفت، پاک‌دامنی، مردم‌داری و روابط عمومی قوی و تدین را از سجایای اخلاقی آن مرحوم بیان نمود .

همچنین فرزند آن عزیز سفرکرده نیز خدمت بی‌منت، با مردم و برای مردم بودن را یکی از افتخارات پدر برشمرد و افزود: هیچ‌وقت از خدمت به مردم خسته نشد و نهایتاً در این راه جان خود را تسلیم نمود.

پیكر پاك زنده‌یاد طلوعی مقدم پس از انتقال به زادگاهش در روستای طلوت از توابع شهرستان بابل و تشیع كم نظیر وشایسته ای كه با حضورمعاون توسعه مدیریت ومنابع وجمعی از مدیران ستادی واستانی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای،راهداران استان های تهران،مازنداران واستانهای هم جوار همچنین مسؤلان واهالی منطقه، درآرامگاه ابدی آرام گرفت .

نظر شما