شناسهٔ خبر: 34404 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور:

ضرورت استانداردسازی مسیر دسترسی به جاذبه‌های گردشگری شمال آذربایجان‌غربی

نشست معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با اشاره به لزوم ایمن‌سازی محورهای ارتباطی به جاذبه‌های گردشگری شمال استان در خصوص ایمن‌سازی راه دسترسی جاذبه تاریخی «قره کلیسا» قول مساعد داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، عبدالهاشم حسن نیا در نشست مشترک بررسی و حل مسائل و مشکلات راه‌های ارتباطی، ایمن‌سازی محورهای ارتباطی به جاذبه‌های گردشگری شمال استان که از نیازهای ضروری منطقه است را از اولویت‌های برنامه‌های اجرایی برشمرد و در خصوص ایمن‌سازی راه دسترسی جاذبه تاریخی «قره کلیسا» قول مساعد داد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از سخت‌کوشی و فداکاری راهداران در جاده‌های کوهستانی استان قدردانی نموده و بر آمادگی کامل ماشین‌آلات راهداری استان تأکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این نشست اظهار کرد: ساخت و توسعه راه‌های اصلی و روستایی شهرستان چالدران از نیازهای حیاتی منطقه محسوب می‌شود.

داریوش نصر افزود: اجرای روکش آسفالت و ساخت راه‌های این منطقه در دست اقدام است و آسفالت راه‌های سخت گذر مناطق روستایی اجرا می‌شود.

نشست مشترک بررسی و حل مسائل و مشکلات راه‌های ارتباطی منطقه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان چالدران، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری شهرستان چالدران برگزار شد.

همچنین این مقام مسئول به همراه نماینده مردم شهرستان‌های ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، فرماندار شهرستان چالدران، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و جمعی از مسئولان از جاده‌های شمال استان بازدید کردند و طی جلسه‌ای با فرمانداران شهرستان‌های ماکو و پلدشت مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی این شهرستان بررسی و تصمیم‌گیری شد.

نظر شما