شناسهٔ خبر: 34449 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

يك عضو شورای شهر تهران مطرح كرد:

انتقاد از عملکرد منفی صداو سیما در پوشش اخبار حادثه پلاسکو/ از نظر رسانه ملی ما جذامی هستیم

مختاباد يك عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از عملکرد صداو سیما در پوشش اخبار حادثه پلاسکو گفت: ۴ سال است که خبرنگاران صدا و سیما ما را می‌بینند، انگار ما جذامی هستیم. آقای عسگری به این وضعیت پایان دهید، چرا که وضعیت خوبی نیست.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از ایلنا، مختاباد با تذکر به صدا و سیما گفت: آقای عسگری از مدیران باسابقه است و سال‌ها تجربه مدیریتی داشتند، ایشان در تشییع هاشمی گفتند؛ انتقادات مردم را به روی چشم می‌گذاریم. در حادثه پلاسکو حرف‌های شهردار فقط پخش شد و سوالات اعضا را پخش نکردند.

وی افزود: در حال حاضر هر شهروند یک رادیو، خبرنگار و روزنامه است و این شرایط نظریه‌ای به نام رسانه ملی را زیر سوال می‌برد. آقای عسگری این همه انتقادات به صدا و سیما وجود دارد، شما باید مدیریت کنید. اینکه می‌گویید؛ شبکه ۱ شبکه هر ایرانی باید هم همینطور باشد.

وی افزود: ‌۴ سال است که خبرنگاران صدا و سیما ما را می‌بینند، انگار ما جذامی هستیم. آقای عسگری به این وضعیت پایان دهید، چرا که وضعیت خوبی نیست. آقای ضرغامی آن زمان گفتند که n درصد مردم تلویزیون نمی‌بینند، شما این درصد را به n+۱ درصد اضافه نکنید.

نظر شما