شناسهٔ خبر: 34475 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر؛

افتتاح پروژه راه‌های روستایی در الموت غربی استان قزوین

راه روستایی رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: عملیات زیرسازی و اجرای روکش آسفالت محور میلک در بخش الموت غربی به مناسبت دههٔ مبارک فجر و با حضور فرماندار شهرستان قزوین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حسین رحمانی با اعلام این خبر گفت: عملیات راه‌سازی ۲۲۰۰ متر از مسیر محور میلک در بخش الموت غربی به اتمام رسیده و با حضور فرماندار قزوین به بهره‌برداری رسید.

رحمانی با اشاره به اهمیت انجام عملیات راه‌سازی و آسفالت راه‌های روستایی و لزوم تخصیص اعتبار به این حوزه یادآور شد: این پروژه با اعتباری در حدود ۶ میلیارد ریال توسط این اداره کل احداث شده است.

رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی همچنین بیان کرد: از دیگر پروژه‌های احداث شده توسط این اداره کل در حوزه راه‌های روستایی در بخش الموت می‌توان به اجرای زیرسازی و روکش آسفالت محور دستجرد - پل انبوه به طول ۹/۵ کیلومتر، اجرای زیرسازی و روکش آسفالت محور دستجرد – لات به طول ۵/۵ کیلومتر، اجرای زیرسازی و روکش آسفالت محور کنگرین به طول پانصد متر و اجرای زیرسازی و روکش آسفالت محور خسرود به طول هشتصد متر اشاره کرد.

رحمانی ضمن تشریح جزییات این طرح‌ها که به مناسبت دههٔ مبارک فجر به بهره‌برداری رسیده است، گفت: ارزش ریالی این پروژه‌های انجام شده بالغ بر سی و چهار میلیارد ریال است که این امر باعث تسهیل در عبور و مرور اهالی خصوصاً در فصل زمستان و همچنین افزایش ایمنی در این محورها شده است.

نظر شما