شناسهٔ خبر: 34491 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هشتمین روز از دهه فجر:

بهره‌برداری از ساختمان اداری اداره استاندارد شهرستان رودبار در استان گیلان

ساختمان در هشتمین روز از دهه فجر ساختمان اداری اداره استاندارد شهرستان رودبار در استان گیلان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، در هشتمین روز از دهه مبارکه فجر ساختمان اداری اداره استاندارد شهرستان رودبار با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان، مدیر فنی و اجرائی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، نماینده مردم شریف رودبار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار رودبار و سایر مقامات استانی به بهره‌برداری رسید.

یعقوب حیدری مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، در مراسم بهره‌برداری از ساختمان اداری اداره استاندارد رودبار ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر اظهار کرد: ساختمان اداری اداره استاندارد رودبار در زمینی به مساحت ۲۶۴ مترمربع احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه این ساختمان اداری در ۴ طبقه بر روی کرسی بنا نهاده شده، افزود: ۵۵۰ مترمربع زیربنای این ساختمان است و اعتبار هزینه شده برای آن ۹۰۰/۷ میلیون ریال است.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان به افتتاح این پروژه با حضور مقامات کشوری، استانی و محلی اشاره کرد و تصریح کرد: این ساختمان اداری دارای فضاهای کاربری همچون پارکینگ، بخش اداری، نمازخانه، آزمایشگاه‌ها، مرکز رایانه و ... است.

نظر شما