شناسهٔ خبر: 34549 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان قزوین انجام شد؛

افتتاح ایستگاه پمپ بنزین در مسکن مهر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی/ صرف بیش از ۴۰ میلیارد تومان برای خدمات روبنایی مسکن مهر

مسعود حق لطفی ​ایستگاه پمپ بنزین ناحیه شهری مهرگان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و همزمان با سفر معاون رییس جمهور به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از  اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، این ایستگاه پمپ بنزین با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار، مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران و مسئولین محلی و استانی با سرمایه بخش خصوصی افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی با اعلام این خبر گفت: با توجه به سکونت بخش قابل توجهی از مردم در ناحیه شهری مهرگان لزوم تامین و تکمیل خدمات روبنایی مورد توجه راه و شهرسازی می‌باشد که در همین راستا یک قطعه زمین با کاربری خدمات شهری جهت احداث پمپ بنزین در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است.

مسعود حق لطفی در ادامه افزود: این ایستگاه پمپ بنزین در زمینی به مساحت هزار و پانصد متر مربع در ناحیه شهری مهرگان زونA۶  و با اعتباری بالغ بر پانزده میلیارد ریال احداث شده است.

وی همچنین اضافه کرد: مساحت زیر بنای این ایستگاه هزارو صد متر مربع استکه شامل یک ساختمان اداری و مجموعه‌ای از واحدهای تعمیرگاهی و خدماتی خودرو و سایر خدمات رفاهی می‌باشد.

مهندس حق لطفی با اشاره به حجم خودروهای موجود در ناحیه شهری مهرگان عنوان کرد: این ایستگاه پمپ بنزین محل عرضه سوخت با دو سکو و هشت نازل بوده که جهت رفاه حال شهروندان این منطقه و در جهت ارائه خدمات به آنان ساخته شده است.

وی در مورد میزان اعتبار صرف شده برای احداث خدمات روبنایی در طرح مسکن مهر استان گفت: تا کنون بیش از ۴۰ میلیارد تومان برای احداث این خدمات در استان هزینه شده که بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان آن از طریق اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تامین شده است.

رییس شورای مسکن استان با اشاره به گستردگی و عظیم بودن پروژه‌های مسکن مهر در استان تاکید کرد: برای تامین و تکمیل خدمات روبنایی مورد نیاز و پیش‌بینی‌شده در طرح‌های مسکن مهر استان همه دستگاه‌های مرتبط و متولی باید ورود پیدا کرده و مسایل را مرتفع نمایند تا به امید خدا بتوان بخش قابل توجهی از مشکلات و خواسته‌های به حق ساکنین این خانه‌ها را تامین نمود.

مدیرکل راه و شهرسازی در مورد خدمات روبنایی در طرح مسکن مهر استان گفت: تا کنون ۲۰ مدرسه، ۸  مسجد، ۶ درمانگاه، ۲ ورزشگاه چند منظوره و ۱ استخر سرپوشیده در سایت‌های مسکن مهر استان ساخته شده است.

وی ادامه داد: يك باب آتش نشانی، کلانتری و جایگاه cng  در ناحیه شهری مهرگان برای استفاده و خدمات‌دهی به اهالی محترم این منطقه احداث شده است و همچنین ۲ قطعه زمین با کاربری ورزشی نیز جهت احداث پروژه‌هایی با همین کاربری تحویل شهرداری محمدیه شده است.

نظر شما