شناسهٔ خبر: 34570 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو هیئت مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران خبر داد:

افتتاح ۴۲ پایگاه سلامت در شهر کرمانشاه/ آغاز عملیات اجرایی خانه محله فیض‌آباد تا پایان امسال

بازدید همزمان با نهمین روز از دهه فجر امروز با حضور عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران ۴۲ پایگاه سلامت در شهر کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امروز همزمان با نهمین روز از دهه فجر مجید روستا عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و فرماندار کرمانشاه از محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه بازدید کرد.

روستا در این سفر پروژه‌های که با مشارکت بانک جهانی در سنوات گذشته اجراشده بود، اعم از طرح‌های محله شاطر آباد، جعفرآباد و کولی آباد بازدید کرد.

وی همچنین طی نشستی با فرماندار و مسئولان ذی‌ربط در اجرای پروژه‌های بازآفرینی به بررسی چگونگی ارتقای پروژه‌ها در این محلات پرداخت.

تکمیل حلقه پروژه‌های بازآفرینی و بهره‌برداری از طرح‌های فرهنگی اجتماعی در محله‌های هدف از مهم‌ترین محورهای این نشست بود.

بازدید از مرکز کاهش آسیب‌های اجتماعی محله کلی آباد، خدمات ارائه‌شده در محلات هدف از دیگر برنامه‌های وی در این سفر به شمار می‌رود.

روستا در ادامه با حضور در محله چمن (یکی از محلات حاشیه‌نشینی شهر کرمانشاه) پایگاه سلامت این محله را به نمایندگی از ۴۲ مرکز سلامت کرمانشاه افتتاح کرد که با افتتاح این پایگاه تعداد مراکز بهداشتی محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه به ۱۸ پایگاه خواهد رسید.

همچنین در ادامه این سفر کتابخانه روستای گاو بنده (شهید عسگری) واقع در حریم شهر کرمانشاه که از محل اعتبارات توانمندسازی سفر مقام معظم رهبری به استان احداث‌شده بود با حضور عضو هیات‌مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران افتتاح شد.

این پروژه در جهت ارتقا وضعیت فرهنگی- اجتماعی روستاهای حریم شهر و پیشگیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد در حاشیه شهرهای منطقه اجرا شده است.

روستا همچنین از محل احداث پروژه خانه محله فیض‌آباد در جنب خانه هنرمندان کرمانشاه بازدید کرد و از آغاز عملیات اجرایی این خانه محله تا پایان سال جاری خبر داد.

نظر شما