شناسهٔ خبر: 34573 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ایام الله دهه فجر برگزار شد

افتتاح پروژه غیر همسطح ورودی شهرستان مهریز

افتتاح امروز با حضور حجه السلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه ، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، پروژه غیر همسطح ورودی شهرستان مهریز افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد،  پروژه غیر همسطح ورودی شهرستان مهریز با حضور استاندار،معاون عمرانی استانداری،مدیرکل راه و شهرسازی استان،امام جمعه و فرماندار شهرستان مهریز و سایر مسئولین محلی به بهره برداری رسید.

نقصان محمدی در این مراسم ضمن تبریک ایام و خیرمقدم به حاضرین در خصوص این پروژه افزود: این پروژه که در حدود سه سال پیش آغاز شده است وهم اکنون شاهد افتتاح و بهره برداری از آن هستیم  و با توجه به موقعیتی که در این مکان  دارد ،نقطه اتصال کریدور شمال به جنوب را باعث شده است.

وی افزود: طول این پروژه بالغ بر سه کیلومتر وعرض دهانه این پل حدود 30متر می باشد که یکی از دهانه های بزرگ در این منطقه محسوب می شود.

رئیس شورای حمل‌و‌نقل استان خاطر نشان کرد: ضمن تشکر از مجموعه دست اندرکاران این پروژه در اداره کل راه و شهرسازی استان و همچنین پیمانکاران این پروژه  اظهار امیدواری کرد که به زودی شاهد شروع پروژه آزادراه نطنز-انار در استان یزد باشیم.

نظر شما