شناسهٔ خبر: 34624 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان عنبرآباد خبر داد:

افتتاح ۱۰ کیلومتر راه روستایی در عنبرآباد کرمان جنوبی

افتتاح ۱۰ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در عنبرآباد واقع در جنوب استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، مصیب خزاعی پور سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان عنبرآباد گفت: ۱۰ کیلومتر از راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در عنبرآباد به بهره‌برداری رسید که ۳ هزار نفر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

خزاعی پور در حاشیه افتتاح این طرح‌ها اظهار کرد: افتتاح راه روستایی نظم آباد به شهرک مطهری به طول ۲ کیلومتر، راه روستای قنات نو به طول ۱ کیلومتر، راه روستایی کویز به مهن آباد به طول ۳ کیلومتر، روستای سعیدآباد بلوچ‌ها به طول ۱/۵ کیلومتر و شهرک احمد یوسفی‌ها به طول ۱/۵ کیلومتر به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: با افتتاح این راه‌های روستایی بیش از ۶۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر از راه آسفالته مناسب بهره‌مند شدند.

همچنین افزود: طرح‌های روستایی عنبرآباد شامل زیرسازی و آسفالت است که بیش از ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در ادامه گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۷ کیلومتر راه روستایی در عنبرآباد زیرسازی و آسفالت شده که پیشرفت بسیار خوبی در زمینه آسفالت در عنبرآباد داشته‌ایم.

نظر شما