شناسهٔ خبر: 34637 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت:

افتتاح قطعه اول بزرگراه ایلام- مهران/ بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی شهر ایلام

افتتاح به مناسبت دهه مبارک فجر قطعه اول بزرگراه ایلام – مهران (خروجی شهر ایلام – روستای مهدی‌آباد) و مجتمع فرهنگی هنری و کتابخانه مرکزی شهر ایلام به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام طی مراسمی با حضور محمدرضا مروارید استاندار ایلام، مهندس پولادی معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار ایلام و جمعی از مدیران استان بهره‌برداری از قطعه اول بزرگراه ایلام – مهران (خروجی شهر ایلام – روستای مهدی‌آباد) آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این مراسم گفت: طول این پروژه ۴ کیلومتر است با عرض ۲۳ متر با ۵ دستگاه پل که برای اجرای این پروژه ۷۸۰ هزار مترمکعب عملیات خاکی، ۲۶ هزار مترمکعب بیس و ساب بیس و ۱۸ هزار تن آسفالت اجرا شده است.

میرجعفریان اعتبار هزینه شده این طرح را ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی هنری و کتابخانه مرکزی شهر ایلام گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع با زیربنای ۵۷۱۰ متر در سه طبقه ۵۳ هزار میلیون ریال اجرا شده است.

میرجعفریان افزود: این مجموعه شامل: سالن مطالعه آزاد، سالن سمعی و بصری، سالن آمفی‌تئاتر، سالن کنفرانس و گردهمایی، سالن نمایش عروسکی، مخزن کتاب، کارگاه قالی‌بافی، فضای اداری و ... است.

نظر شما