شناسهٔ خبر: 34656 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبرداد :

آغاز مطالعات محور جویم – مبارک آباد- جهرم

محمدرضا باقری فرد مهندس محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ، از شروع مطالعات جاده یجویم – مبارک آباد- جهرم خبرداد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان ، مهندس محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ، از شروع مطالعات جاده یجویم – مبارک آباد- جهرم خبرداد.

باقری فرد اظهار داشت: پس از درخواست‌های مکرر مردم و مسئولین محلی آن منطقه توانستیم از طریق اداره کل راه وشهرسازی لارستان و همراهی و مساعدت نمایندگان مردم لارستان ، جهرم و فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی مکاتباتی را با وزارت راه وشهرسازی صورت دهیم و بحمدلله کار مطالعات جاده یجویم – مبارک آباد- جهرم را شروع کنیم .

وی افزود : از آنجا که این محور جزء راه روستایی محسوب شده و دارای نقاط پر حادثه و کم عرض و فاقد شانه راه بود را به مشخصه راه اصلی که دارای توجیه اقتصادی است، تغییر داده و از این طریق می تواند ۴ شهرستان لارستان، جهرم ، فیروزآباد و قیر را از محوری دیگر به هم وصل کند و زمینه‌ساز تحولی بزرگ برای منطقه باشد .

باقری‌فرد با تاکید بر اینکه این محور برای توسعه پدافند غیرعامل در منطقه محاسنی را به همراه خواهد داشت ، افزود : طول مسیر ۱۲۵ کیلومتر خواهد بود و باتوجه به هموار بودن راه در این محور مردم منطقه جویم و توابع آن نیز می‌توانند از این مسیر تردد نمایند .

نظر شما